کسی که با پادشاه سعودی نشست و از او پول گرفت مصداق اکمل و اتم منافق است


رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت:‌ آن‎كسي كه در انتخابات ۸۸ با پادشاه ديكتاتور سعودي نشست و برخاست كرد و از او پول گرفت، مصداق اكمل و اتم منافق است.

به گزارش یزدفردا  به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين عصر امروز در نخستين همايش بزرگداشت شهداي مظلوم ترور و نفاق كه در سالن بزرگ وزارت كشور برگزار شد با بيان اينكه اسلام از سال‌هاي آغازين خود تا به امروز گرفتار جنايت منافقين بوده‌ است، گفت: اين منافقين پس از تأسيس جمهوري اسلامي نيز اين نظام مقدس را برنتابيدند و ما شاهد هستيم كه در طول اين ۱۴ قرن نيز همه ائمه ما به دست همين منافقين به شهادت رسيدند و جناياتي كه منافقين در حق اسلام كردند بسيار بيشتر از جنايات كفار است.


وي ادامه داد: بعد از انقلاب نيز اين منافقين در قالب ملي‌گراها و نهضت آزادي عمل كردند و وقتي ديدند قدرت‌هاي بزرگ شرق و غرب پشت سر آنها هستند با دست بردن به اسلحه و ارتكاب جنايت روي پليد خود را نشان دادند.


سردار نقدي افزود: آنها در ابتدا ميدان‌داران اصلي انقلاب را ترور كردند اما وقتي ديدند كه با كشتن هر روحاني آگاه يا مسئول ارزشمند نظام مردم مستحكم‌تر و بصيرتر مي‌شوند امروز شاهد هستيم كه آنها رويه‌ خود را عوض كردند.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه قطعاً اين جنايات بي‌پاسخ نخواهند ماند و ملت انتقام خود را خواهد گرفت‌، تصريح كرد: در رأس همه اينها بايد مثلث شوم آمريكا، انگليس و صهيونيسم مورد محاكمه قرار بگيرند.


نقدي تصريح كرد: البته آنچه بيش از تلاش براي قصاص آنها مهم است دانستن شيوه‌هاي جديد آنهاست و بدانيد كه نفاق و ترور تنها در دست منافقين و چند گروهك ديگر نيست. بلكه آنها روش‌هاي ديگري را امروز به كار گرفتند چرا كه مي‌دانند مردم ما پيرو مكتب اهل بيت و طرفدار مظلومند و اين مظلوميت حريف آنها را در جهان منزوي خواهد كرد.


وي ادامه داد: امروز منافقين قدم در مسير جديدي گذاشتند تا خود را مظلوم جلوه دهند و به همين دليل است كه مباحثي مانند حقوق بشر را پيش مي‌كشند و ترورهاي خود را طوري انجام مي‌دهند كه گناه آن را به گردن حريف بيندازند.


وي براي مثال به ترور شهيد علي‎محمدي از دانشمندان هسته‌اي كشورمان اشاره كرد و گفت:‌ آنها سعي كردند تا اين‎طور وانمود كنند كه شهيد علي‎محمدي مخالفت‌هايي با نظام داشت و نظام او را ترور كرد اما خوشبختانه با دستگيري عامل ترور و اعترافات او مبني بر آموزش در اسرائيل خداوند آنها را رسوا كرد.


نقدي همچنين به قضاياي فتنه ۸۸ اشاره كرد و افزود: تيمي از انگليس فرستادند تا يك خانم را در تظاهرات‌ها پيدا و سپس با فيلم‌برداري حرفه‌اي از چند جهت ترور او را فيلم‌برداري كرده و از اين طريق مظلوم‌نمايي كنند و بگويند كه نظام اين كار را كرده است.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد:‌ منافق فقط سازمان‌هاي مخوف و جنايتكار منافقين نيست بلكه آن‎كسي كه در انتخابات ۸۸ با شاه سعودي نشست و برخاست كرد و از او پول گرفت و با او مشورت كرد در مصداق اكمل و اتم منافق است.


نقدي افزود: اين شخص در ابراز دين‌مداري نيز منافق است چرا كه با جورج سوروس نشست و برخاست كرد و در دموكراسي نيز نفاق دارد چرا كه با پادشاه ديكتاتور منطقه نشست و برخاست داشت و از او مشورت گرفت.


وي افزود: اين فرد در اخلاق اسلامي نيز با آمد و شدي كه با زنان آن‎چناني داشت منافق است.


نقدي با تصريح اينكه امروز ادامه راه شهداي مظلوم به بيداري و بصيرت ختم مي‌شود، افزود: به بركت همين خون شهدا امروز شاهد بيداري نه‎تنها در ايران بلكه در تمام جهان هستيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا